Saturday, March 04, 2017

What I'm doing when I'm alone at home | My small tattoo

Zdravo svima!
    I konačno sam ostala sama kući tako da imam mnogo slobodnog vremena. I baš iz toga razloga mi je sinula ideja da pišem post na temu ,,Šta ja radim kada sam sama kući". Ono što budem napisala da radim kada sam sama kući naravno da ne stignem u uvijek već nekad uradim jedno, drugi dan drugo i slično. Takođe, u današnjem postu ću vam pokazati moju malu ,,tetovažu" na ruci, ako se već može tako i nazvati jer nije prava tetovaža. Uglavnom, saznaćete u daljnjem čitanju posta. <3






  • I prvo što uradim kada sam sama kući jeste da zaključim ulazna vrata obavezno! Baš sinoć nam je kucala na vrata žena koja ima psihičkih poblema tako da ne bih da rizikujem kada sam sama. 


  • Zatim, po običaju napravim si sendvič ili mini pizzu ( možda u nekim od narednih postova objavim kako to pravim mini pizzu jer to nije uobičajena kao ostale) i gledam videe po youtubu ili čitam postove na blogovima. 


  • Ono što nikada ne zaboravljam svaki dan da uradim je to da radim vežbe za stomak i noge jer do ljeta moram malo da smršam (ne ide mi loše jer sam smršala 5 kg za kratko vrijeme). Ali kada sam sama kući tada mi je mnogo draže da vježbam nego kada je neko tu. Btw ako neko zna neke korisne, dobre vježbe neka mi kaže u komentaru. Molim vas!





  • Kada sam sama kući, često nađem neke komične filmove jer mnogo volim da ih gledam, opuštaju me. I takođe bih preporučila svima da, ukoliko budete u mogućnosti,  pogledate ova tri filma ,,Nebo iznad Krajolika" ,, Sve mi diraj, očevinu ne" i ,,Dobro jutro, komšija". 

  • Kada mi je na kraju ipak dosadno dok sam sama, onda nazovem drugaricu ili sestru i smaram ih mojim dosadnim pricama. P.S. Ma vole one mene! 😂



A sada, sto se tiče moje takozvane ,,tetovaže" na ruci, to sam zapravo ja sama uradila, objasnit cu vam kako: Nacrtala sam srce sa eyeliner-om i sačekala desetak minuta. Zatim sam uzela lak za kosu i naprskala na to nacrtano srce. Sačekala sam jos malo da se osuši i sada izgleda prelijepo. Evo slika:







I to bi bilo sve za danas. Nadam se da vam se post svidio. Šta vi radite kada ste sami kuci? 

Snapchat: @thespahicka
Instagram: @leylaspahic
Email: spahiclejla2@gmail.com




28 comments:

  1. Interesantna tema za pisanje. Jako mi se dopalo da citam ovo i saznam nesto novo o blogerki koju gotivim. Jako zanimljivo zaista! Kada sam ja sama u kuci obicno rveme trosim na vezbanje pevanja, jer mi tada niko ne lupa po kuci i smeta, ili ga ipak pretocim u spavanje. Hah :))))

    Gotičarka

    ReplyDelete
  2. Thanks for following me I have just follow you! xoxo

    http://cheremimi.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  3. Jako zanimljiv post! Ja obožavam ostajati sama kod kuće. Voljela bih da podijeliš sa nama kako vježbaš i koje vježbe radiš. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, draga! Dala si mi odlicnu ideju, vjerovatno u nekim od narednih postova bude nesto tako. <3

      Delete
  4. Jako zanimljiv post! Ja obožavam ostajati sama kod kuće. Voljela bih da podijeliš sa nama kako vježbaš i koje vježbe radiš. :)❤

    sretnisanjar.blogspot.hr

    ReplyDelete
  5. Plašiš me,sad ću ja da zaključavam ulazna vrata,jaoo
    Ja sam radila vežbe za stomak,tačnije sam instalirala aplikaciju,i mogu da ti kažem,dobro sam prošla :D , za dve nedelje sam imala dve linije,i nešto malo pločica|ravan stomak imam ovako 'prirodno' , za to se nisam nešto potrudila| i samo napred što se tiče vežbanja!
    nMedusaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Joj nisam imala tu namjeru da nekog ulasim, izvini. <3 A odlicno, samo tako nastavi. <3
      P.S. Hvala ti <3

      Delete
  6. Happy Spring start)
    I`m following ur blog with a great pleasure via GFC
    Please join me
    Sunny Eri: beauty experience

    ReplyDelete
  7. I follow you now #149

    http://intonezzee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. wow great post :D

    follow for follow?
    grlfashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Odlican post!Pogledaj moj blog i uclani se ako zelis,novi post je objavljen :http://anastasijakostic.blogspot.rs
    <3333333333

    ReplyDelete
  10. Sviđa mi se ideja.post je odlična a ova tetovaža mi je baš fora.Super post!♥

    http://bellafashiondiary.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  11. Zanimljiv post! Na Pinterestu imaš pregršt planova za vježbanje, a također ukoliko želiš ravniji stomak savjetovala bih da redovno radiš cardio vježbe koje ubrzavaju rad srca kao što je trčanje. :D

    Its Nina

    ReplyDelete
  12. What a cute tattoo. :) And I totally agree with the first part of your post, I love being at home by myself and have some me time. :)
    Xoxo, Victoria

    http://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    ReplyDelete
  13. Radimo gotovo iste stvari, ja volim nakon listanja blogova izaći u grad sa drugaricama ili u teretanu, nekako se slobodnije osjećam kada mi kod kuće niko ne broji minute... :D ♥

    Aminique

    ReplyDelete