Tuesday, July 18, 2017

Poslatala sam vegetarijanka!

Zdravo svima! 
  Dobro došli na moj blog. Prije nego što počnem sa postom želim mnogo da vam se zahvalim što čitate moj blog i na velikoj podršci, jer bez vas moj blog ne bi ni postojao. Kao što vidite iz naslova, danas ću vam pricati o tome kako sam postala vegetarijanka i spomenuću par ispovijesti o  vegetarijanstvu. 


Harvey Diamond je rekao -
,,Ljudi jednostavno nisu pripremljeni za jedenje mesa. Stavite u kolijevku dijete i uz njega zeca i jabuku. Ako se počne igrati s jabukom, a pokuša pojesti zeca - kupit ću vam novi auto!"

Dobila sam prije jedno pitanje koje glasi:
 - Kako si odlučila biti vegetarijanka?
Pa, ja sam ranije mnogo voljela pileće batake, govedinu, salamu, paštetu i ostalo životinjsko meso. Međutim kako je vrijeme prolazilo sve sam manje i manje to jela. I sada mi se često desi da, kada vidim meso, povraće mi se. Naravno ne svo meso, već neko određeno. Ja bih i dalje mogla jesti neke vrste mesa ali zaista rijetko koje, većinu mesa ne volim. I tako sam jednog dana istraživala o vegetarijanstvu i pronašla sam dosta tih činjenica u kojima sam se pronašla. Onda sam se zapitala ,,Pa zašto ja ne bih bila vegetarijanka kada već pronalazim sebe u dosta ovih činjenica a i osjećaću se zdravije?" I tako odlučim prvo na pet dana, zatim na deset, pa petnaest... I prije 1-2 mjeseca odlučim biti vegetarijanka ali za stalno, a ne sa prekidima.


Kada čovjek slobodno i pošteno traži moralni put, prvo od čega se mora okrenuti je meso...Vegetarijanstvo je kriterij po kojem možemo prepoznati da li je čovjekovo stremljenje prema moralnoj savršenosti iskreno i ozbiljno.
Zastrašujuća je ne patnja i smrt životinja, već to što čovjek u sebi zatomljuje najviše duhovne osjećaje samilosti i sažaljenja prema sebi sličnim živim bićima te gazeći vlastite osjećaje postaje okrutan. - L. N. Tolstoj



  Sigurno ste čuli od nekog vegetarijanca da kaže ,,Ja sam vegetarijanac jer volim zivotinje". To je čest razlog ali ne i u mom slučaju. Naravno da svi mi volimo životinje. Neke više, neke manje, ali sigurna sam da ne postoji osoba na planeti koja ne voli ni jednu životinju. 

Thomas Alva Edison je jednom rekao - ,,Ja sam vegetarijanac i antialkoholičar, jer tako mogu bolje upotrebljavati svoj mozak. Nenasilje je put do više etike, koja je cilj svekolike evolucije. Sve dok ne prestanemo nanositi zlo svim živim bićima i dalje ćemo biti samo divljaci." 

 Razmislite malo o činjenici da ste vi mesožderi. I zamislite da postoje neki mesožderi veći od nas koji jedu ljude, kao što ljudi jedu zivotinje. Da li bi ste se tada plašili trenutka kada ce vas neko zaklati za večeru? Naravno da bi. E pa isto takve žrtve su i životinje. Ja sam vegetarijanka baš iz tog razloga jer je i zabrijanjavajuća činjenica da jedemo nešto što je ranije bilo živo. 

Isaac Bashevi Singer -
Svi smo mi Božja stvorenja - da se molimo Bogu za milost i pravednost dok jedemo meso životinja koje su za nas zaklali, nije u suglasju s tim.
Ja bih i dalje nastavio živjeti vegetarijanski, čak i kada bi cijeli svijet jeo meso, to bi bio moj protest protiv stanja svijeta. Atomska energija, bijede zbog gladi, svirepost - moramo nešto poduzeti protiv toga. Vegetarijanstvo je moj prvi korak i mislim da je to vrlo važan korak.


Samo bih još htjela da kažem razliku izmedju vegetarijanaca i vegana jer većina misli da je to sve isto. Vegetarijanci ne jedu životinjsko meso i bilo šta ostalo što sadrži životinjsko meso u svom sastavu. Dok vegani ne jedu ništa vezano za životinje kao sto su životinjko meso, jaje, mlječni proizvodi i sve ostale namirnice napravljene od toga.

George Bernard Shaw kaze -
Životinje su moji prijatelji, a svoje prijatelje ne jedem.
Doživjeti istinsku radost života znači pridonijeti onom cilju koji i sami smatramo veličanstvenim, biti snaga prirode umjesto grozničave, sebične, sitne duše.
Dok je god čovjek hodajuća grobnica za od njega ubijene životinje, bit će rata na ovoj Zemlji.

To bi bilo sve, nadam se da vam se post svidio. I za kraj samo želim reći da ovim nikako nisam htjela uvrijediti nekoga ko nije vegetarijanac. Svi smo mi ljudi koji živimo pod istim nebom na istoj planeti i nema razlike medju nama. ❤


Instagram: @leylaspahich
Snapchat: @thespahicka
Email: spahiclejla2@gmail.com



39 comments:

  1. Mnogo mi se svideo ovaj post! Iskreno je dobro biti vegeterijanac,na neki način ja razumem ljude koji su vegeterijanci. Mislim da iskreno postoji razlika između vegana i vegeterijanaca tako da mislim da ipak nije tačno da nema razlike i ljudi tu dosta greše kada kažu e isto je to. E pa nije. Ima poprilično velika razlika. Meni bi bilo teško da budem vegan jer onda ne znam kako bi opstala da jedem ono što mi je stvarno potrebno pogotovo jer sam na neki način još dete i još se razvijam. Ali bi mogla biti i ja vegeterijanac kada bih se potrudila,mislim da je na neki način lepo biti vegeterijanac ako baš iskreno to želiš.♥
    Objavila sam novi post,ukoliko želiš možeš ga pročitati i ostaviti mi svoje mišljenje o njemu u komentaru! Lyy♥
    Link posta - https://laurevoir.blogspot.rs/2017/07/tajna-zakon-privlacenja_18.html ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slažem se sa tobom, Milice! Mnogo mi je drago na koji način razmišljaš. ♥

      Delete
  2. Drago mi je što si postala vegetarijanka! I ja imam želju da postanem bar vegetarijanac ako ne vegan u budućnosti :)

    thepeachesandtea.blogspot.rs

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Marko! Pokušaj biti bar na par dana i osjećat ćeš se mnogo bolje. ☺

      Delete
  3. Veoma mi je drago za to što si se opredelila da budeš vegetarijanka. Doduše ja sam još uvek u razvoju i nema teorije o tome da budem veganka, a kada bolje porazmislim, vegetarijanka bih pokušala da budem. Ali sada razmišljam da li bih uspela u tome ili ne? Naravno, vremenom se na sve može navići, pa i na to, ali u mom slučaju je to veoma teško.
    P.S. Svaki citat je kao stvoren za tvoj post i uopšte o vegatrijanstvu!

    heresuniquegirl.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Kristina! Možeš pokušati, pa ako ti ne bude uspijevalo dobro onda odustani i nakon nekog vremena možeš opet pokišati. ❤

      Delete
  4. Iskreno meni bi bas dobro doslo da budem vegetarijanka! I zbog kilaze a i zbog toga sto obozavam zivotiinje! George Bernard Shaw je upravu!

    https://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  5. Just reading the photos, I totally agree with your perspective. Honestly, I watched videos of how animals are treated and it's terrible! Good for you and going vegetarian is great for your health as well!! Would you like to follow for follow? I'll follow on Google + and GFC!


    Simplee Nikkie
    ----------------------

    I'd love to follow each other! :)

    Bloglovin'

    ReplyDelete
  6. Jbg ja ne mogu bez mesa. Ajde, ovako bez mesa tipa teletine, piletine i to, ali bez pršuta, slanine i buđole nikako. Oni su na neki način dio mojeg života i ne mogu zamisliti da ih ne jedem u budućnosti.
    Meni je drago što si se ti odlučila za ovo i želim ti svu sreću da uspiješ do kraja!:)♥

    sretnisanjar.blogspot.hr - novi post

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha i ja sam imala takvo misljenje ranije, mada se dosta toga promijenilo. Hvala ti puno! <3

      Delete
  7. Zaista mi je drago da si pisala o ovoj temi. Nisam potpuni vegetarijanac i mislim da to ne bih mogla. Iako nisam ljubitelj mesa ponekada se javi potreba i za tim obrocima, ali prije svega obožavam salate i povrće. Pokušavala sam da se držim određenih pravila u ishranama, ali moj organizam to ne prihvata i ja sam odustajala. Jela sam i jedem samo ono što mi se jede i zbog toga podržavam i one koji odluče da budu vegetarijanci. Svako treba da jede ono što mu odgovara i mrzim kada čujem "Kaže vegetarijanac. Čuj molim te. Šta on glumi i umišlja da je nešto bolji od nas". Ok, ljudi moji, nekome odgovara meso nekome ne i šta sada. Ali ljudi ne bi bili ljudi da prije nego što upute riječ podrške ne osude te što si takav kakav jesi :/
    Želim ti lijep dan, draga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Podpuno se slazem sa tobom, jer kao i sto spomeuh u postu ,,svi smo mi ljudi koji zivimo na istoj planeti pod istim nebom".

      Delete
  8. Bravo! Bravo za post! Bravo za djelo! Ja sam na putu da postanem, iskreno ne jedem meso kada bude za jelo, jedino što pojedem su one salame u sendvicu i pastete, ostalo ne!

    beautyakworld.blogspot.ba

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala, Andjela! Zelim ti puno srece u svom cilju, nadam se da ces uspijeti. <3

      Delete
  9. Bravo za tvoju istrajnost. Ja sam pokušala i odustala. Kad ugledam ražnjiće i jagnjetinu... ne mogu. Bez prerađevina (osim ćevapa, pljeskavica, kulena i čajne) mogu, ali... :/

    Ana's blogger life

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, draga! Pa ako nisi uspjela nema veze, ne opterecuj se. <3

      Delete
  10. Jako zanimljiv post! Osobno nikada ne bih mogla biti vegetarijanka,ali podržavam tvoju odluklu jer je to jednim djelom zdravije! Sretno!
    Novi post je na blogu:https://katysblogblogger.blogspot.hr/

    ReplyDelete
  11. Drago mi je da si odlučila izbaciti meso iz ishrane ako se tako bolje osjećaš. I sama sam neko vrijeme razmišljala o tome, no ne vjerujem da bih dugo izdržala. Također mislim da je važno u razvoju jesti raznoliku hranu, tako da ću još pričekati s odlukama takvog tipa. Jako mi se dopadaju slike koje si odabrala :)
    Svrati: shoppingholic-dreamer.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno. Slazem se sa tvojom predposlednjom recenicom, ali ipak se bez mesa mnogo zdravije osjecam. <3

      Delete
  12. Mislim da je ovo sa zecom i jabukom totalna glupost, prosto je logično da će dijete posegnuti za jabukom, a ne za zecom, malo je glupa usporedba.
    Ja osobno ne podržavam vegetarijanstvo, a pogotovo ne veganstvo. Nemam ništa protiv tebe niti protiv ljudi koji su vegani i vegetarijanci, to je jednostavno osobni izbor, ali i ovo je moje osobno mišljenje. Ne mislim da su ljudi stvoreni da jedu samo povrće i voće, ja smatram (a i brojna istraži vanja to potvrđuju) da ljudima jednostavno treba meso!

    MMara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Svako ima svoje misljenje. Mada o onome sto je Harvey rekao razmisli malo vise, mozda nisi dobro razumila sustinu. :)

      Delete
  13. Česitam, dragaa! Ja ne znam kako bih uspjela... ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2017/07/international-giveaway.html

    ReplyDelete
  14. Ja sam takodje mnogo puta razmisljala o tome i uvek kada jedem neko piletinu samo odjednom pomislim na tu zivotinju i odmah mi se nekako zgradi, jednostavno prestanem jesti i odem samo.
    To mi se stalno desava i izgubim apetit.
    Tebi svaka cast sto si otisla tim putem. :)
    Pogledaj moj blog i postani clan ako zelis: http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Slazem se sa tobom u podpunosti. I hvala ti puno na razumijevanju. <3

      Delete
  15. Cestitam ti! Opredelila si se za nesto i uspela si. Mnogo mi se dopao post.Drago mi je da si uspela u tome da budes vegan. Kazu da je bas bas tesko, zato svaka cast! Nisam do sada procitala ovakav post, stvarno divnoo sve napisano.. :)

    Uclani se ako zelis, ja te pratim : https://wwwsabrinasworld.blogspot.rs/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti draga mnogo! <3 Ali inace, nisam postala vegan vec vegetarijanka to nije isto, objasnila sam razliku u postu. <3

      Delete
  16. Bravo za odluku draga! Zapratila sam te, uzvrati ako zelis ♥
    www.limitededitionlady.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Great post dear :*
    What about following each other? Let me know :)
    Have a nice day!

    http://lexisslittleworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Hello dear, great post I'm vegetarian too :)

    If you want, check out my latest fashion editorial
    >>https://evaredson.blogspot.it/2017/07/3-editorial-sail-with-me-summer-look.html

    xx, Eva

    ReplyDelete
  19. I'm vegetarian but not vegan!
    I'm animalist, have 3 rescue pitbull, i adopt only adult dog and spoil them so so much! :)
    I follow you now, can you follow mine? thanks <3 <3 <3
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/

    ReplyDelete
    Replies
    1. That's wonderful, Darling. I'm glad for you. I will follow you too. <3

      Delete