Sunday, November 05, 2017

Collab W' Ilva | Autumn Tag

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog.
   Danas radim novi collab post i ovoga puta sa Ilvom Perić sa bloga Laylva. U ovom collabu ćemo odgovarati na pitanja vezana za jesen tj radimo autumn tag. 







  • Omiljena jesenja aktivnost?
Najviše volim šetati i fotografisati jer je ovo godišnje doba zaista predivno za fotografisanje.


  • Što za tebe označava početak jeseni?
Znam da početak nove školske godine počinje krajem ljeta, ali ja se tada osjećam kao da je jesen već stigla jer je tada kraj ljetnjim putovanjima i aktivnostima. 


  • Koji su tvoji omiljenji jesenji trendovi?
Krzneni prsluci i plišane dukserice



  • Razlozi zbog kojih (ne)voliš jesen?
Volim jesen zbog svježeg zraka koji mnogo prija poslije vrelih ljetnjih dana. Zvuk hodanja po lišću me opušta i fotografije su predivne tokom jeseni. Također, stigla je jedva-iščekivana sezona tople čokolade.


  • Koje su prve tri stvari koje te asociraju na jesenju sezonu?
Lišće, topla cokolada i fotografisanje.


  • Opuštanje uz knjigu ili film?

U poslednje vrijeme mnogo više pažnje posvjećujem čitanju tako da biram knjigu ovaj put. Kada zavolim neku knjigu nosim je uvijek sa sobom dok ne završim sa čitanjem. A filmove uglavnom gledam navečer jer preko dana nemam dovoljno vrmena, a i navečer je sve tiho pa se mogu više opustiti.


  • Kako praviš sebi bolje raspoloženje kada je kišovito vani?
Čitanjem knjige uz toplu čokoladu.


Nadam se da vam se svidio tag. Ovim putem želim da se zahvalim Ilvi na saradnji, bilo mi je jako drago surađivati sa njom. ❤

Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com



14 comments:

  1. Super tag, zanimljiva pitanja i zanimljivi odgovori.❤

    Volela bih da bacis oko na moja tri nova posta koji su na blogu.❤
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs

    ReplyDelete
  2. ^_^ i ja obožavam plišane duksiće.
    Divan post, draga Lejla!

    ReplyDelete
  3. So interesting tag, my darling! Very nice answers! Like all of them.
    Have a nice day.
    New post is here. Hope see you soon.
    Visit my blog, Maleficent <3

    ReplyDelete
  4. Super tag, bilo je zanimljiv za čitati :D<3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I ja više volim čitati nego gledati film, više se uživim u likove, dok su mi filmovi nekako kratki :) Lijepi odgovori!

    Mala ispovjed + mogući predah: moonstears

    ReplyDelete
  6. Uživala sam čitajući,topla čokolada je najbolja stvar u jesen!♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Belma ❤ Slažem se sa tobom oko tople čokolade 😃❤

      Delete