Sunday, November 19, 2017

#1 Recommendations Movies (Autumn 2017)

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na mog blog. <3
     U poslednje vrijeme mnogo volim da gledam filmove i odlucila sam da podijelim sa vama one koji mi se posebno svidjaju. U naslovu stoji ,,#1" zato sto ima jos dosta filmova koji su mi privukli paznju ali bi bilo previse da ih sve spomenem u jednom postu tako da cu objaviti jos par ovakvih postova.



  • Swindle



Deset puta odgledan film i svih deset puta sam se odusevila. Tinejdzeri iz filma krecu u pravu ,,avanturu" kako bi vratili staru ukradenu sliku cija je vrijednost mnogo velika i takvih slika je tek 5 na cijelom svijetu. Toplo preporucujem svima da odgledaju ovaj film.

Kategorija: Komedija, Pustolovni film
Ocjena: 5/5

  • Dolphin Tale



Mislim da postoji i drugi dio, mada ja sam tek prvi odgledala. Prvom prilikom cu odgledati drugi jer mislim da ce ispuniti moja ocekivanja posto sam prvim odusevljena. Ako volite zivotinje obavezno pogledajte ovaj film necete se pokajat' a i vise ce vas zainteresovati za morske zivotinje, konkretno za delfine. Film je dokumentarac i delfini iz ovog filma su stvarni tj prica je istinita.


Kategorija: Porodicni film, Drama
Ocjena: 4/5



  • The DUFF



Glavni lik je srednjskolka Bjanka ciji se svijet raspada kada sazna da je drugi ucenici zovu DAF sto znaci ,,dezurna neugledna drugarica". Kako bi spasila svoju poslednju skolsku godinu Bjanka mora da sve podjesti da su ljudi, bez obzira kako se oblace, ponasaju ili izgledaju uvijek neciji ,,DUFF". Njena poslednja skolska godina je prava avantura, tople preporuke svima.


Kategorija: Tinejdzerski film, Komedija
Ocjena: 4.5/5


  • Soul Surfer



Istinita prica o djevojci kojoj malo fali da postane profesionalni surfer. Mada kao i uvijek, postoji nesto sto je sputava u tome. Njena prepreka je to sto joj morski pas odgrize ruku. Uprkos tome ona nastavlja surfovati i bori se kako bi ispunila svoj cilj. Ovaj film me motivisao da uvijek idem dalje i preporucujem vam da ga pogledate sto prije.


Kategorija: Sportski film, Drama
Ocjena: 5/5


  •  Liar, Liar Vampire




Jos jedan tinejdzerski film kojim sam odusevljena. Radi se o momku Davisu koji je presao u novu skolu i njegovi drugari misle da je on vampir sto ga cini najpopularnijim klincom u skoli. Davis trazi pomoc od svoje susjede Vi da pojacaju glumu vampira. Da vam ne otkrivam nastavak vec pogledajte, film je fantastican!

Kategorija: Komedija
Ocjena: 5/5


Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com



19 comments:

  1. Gledala sam svaki od navedenih filmova i savršeni su! I ja bi ih takođe predložila svima. ♥♥♥

    Novi post -> www.innisall.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Heh, koliko volim filmove samo da imam još i vremena za njih pa ne znam gdje bi mi bio kraj. Zato se najviše radujem ovoj vrsti postova pred praznike. Bar ne moram da tražim šta bih gledala :)
    Hvala ti na preporuci ^_^

    ReplyDelete
  3. Wow, odličan popis filmova! Pogledala sam Dolphin Tale, The Duff, i dugo već planiram pogledati Liar, Liar Vampire ali nikako da stignem radi škole! Super post *-*
    Ako imaš vremena pročitaj moj novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  4. Od svih ovih sam samo gledala The Duff ali ću nakon ovog posta pogledati i ove ostale zasigurno. Odličan post, hvala na preporukama! <3

    Vildana from Living Like V & Stalia Is BAE

    ReplyDelete
  5. Od navedenih sam gledala ''The Duff'' koji mi je odličan i ''Liar,liar vampire'', koji mi je onako. Vidim da su ovi filmovi uglavnom tinejdžerski, a i nisam baš ogromni ljubitelj tih. Preporučujem ti ''Mean Girls'', ako već nisi gledala, film je na sličan fazon ovim gore navedenim :D Odličan post ;*

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  6. Gledala sam "Soul surfer" u film je prekrasan! Čula sam samo za "The duff" ali ga nisam pogledala jer nije u mom stilu :)

    Eating disorder diary: moonstears

    ReplyDelete
  7. S obzirom na to da nikada ne mogu pronaći dobar film ovaj post je za mene jako koristan! Hvala na prijedlozima :)
    https://forever-blogm.blogspot.ba/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nema na čemu, hvala tebi mnogo! Drago mi je da ti se svidio post. ☺❤

      Delete
  8. Od ovih filmova samo sam gledala Duff :D I odlican je :D

    Fashion Lover

    ReplyDelete
  9. Thanks for sharing your info. I really appreciate your efforts and I will be waiting for your further write ups thanks once again!!!!
    cup printing

    ReplyDelete
  10. pogledaj seriju lucifer mislim da ce ti se dopasti super post inace!
    https://highheelpoodl.blogspot.rs/2017/12/new-video-early-winter-outfit-ideas.html

    ReplyDelete