Tuesday, November 07, 2017

Wishlist from Zaful (Winter wishlist)

Zdravo svima, dragi moji! Dobro dosli na moj blog. 
   Proslo je mnogo vremena od kada sam poslednji put pisala wish-listu. Blizi se zima i hladni dani tako da pisem ovu listu u pravo vrijeme :) Ovoga puta je lista sa sajta Zaful. Ranije nisam gotivila online kupovinu ali u poslednje vrijeme sam obsednuta time. Nadam se da ce vam se lista svidjeti :)


































To bi bilo sve. Nadam se da vam se svidila wishlista. Zaful je definitivno moj omiljeni sajt za narucivanje. <3


Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com






14 comments:

  1. Predivna wishlista.Super stvarcice.

    Ako zelis baci oko na moj blog
    https://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  2. Great selection darling, so lovely and interesting items, like all of them.

    Visit my blog, Maleficent

    ReplyDelete
  3. Preslatke stvari si izabrala, zadnja hudica je divna! <3

    Minnah's Life

    ReplyDelete
  4. Obožavam tvoj ukus, predzadnja duska je jednostavno savršena *-*

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Dodale smo isti pulover u wl hahaha. Stvarno je pulover odličan ne mogu se žaliti. I tvoj je post odličan, naravno, da ne zaboravim...

    Felizhanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Prvi duks sam toliko vidjala po netu, da ga na kraju nisam ni kupila :-D
    Sve stvari mi se dopadaju, odlican post <3

    https://katycolorfulfreak.blogspot.com/2017/11/kimono.html

    ReplyDelete
  7. Great selection, Really like you wish list.
    Inkmonk

    ReplyDelete