Monday, January 08, 2018

1 year of blogging | OMG suprise! | Have I completed my goals for 2017?

Zdravo svima, dragi moji! DObro dosli na moj blog. 
To su bile moje dvije konstantne uvodne recenice koje sam prvi put napisala prije tacno godinu dana u mom prvom postu. Danas sam odlucila da nekako odgovorim na taj prvi post koji je glasio ,,Goals for 2017" i mozete ga pogledati OVDJE. Na kraju posta vas ocekuje malo iznenadjenje u znak zahvalnosti na podrsku koju mi pruzate za ovu godinu dana mojeg blogovanja. <3



  • Saradjivati sa nekim blogerima - Ovaj cilj sam definitivno ispunila i veoma mi je drago zbog toga jer uzivam da pisem collab postove.

  • Kupiti novi telefon - Ovo sam takodjer ispunila i objavila sam post o nekim aplikacijama na njemu, par dana nakon kupovine. Post mozete pogledati OVDJE.

  • Biti redovna na blogu - Izbacivala sam post sto cesce sam mogla, ali naravno ne svakog dana vec nakon tri-cetiri kako sam i zeljela. I mogu reci da sam i ovaj cilj na neki nacin ispunila. 


  • Uciti Spanski - Ukoliko me pratite na instagramu sigurno znate da ucim spanski jer uz skoro svaku sliku napisem nesto na spanskom jeziku. Jezik mi se mnogo svidja i zao mi je sto ga ne ucim u skoli.

  • Napraviti Bucket listu - Imam svoju svesku u kojoj pisem svoje male tajnice, svoje zanimljive dogadjaje, neke liste i jos mnogo toga u kojoj se nalazi i ta bucket lista, ali je nisam objavila na blogu. Zapravo nisam ni sigurna da li zelim, mozda je bolje da to ostane ,,moja mala tajna".

  • Otici na putovanje sa prijateljima - Za ovaj cilj nisam imala prilike a ni vremena. Ove godine sam upisala srednju skolu i bilo je mnogo obaveza oko toga kao i oko testiranja pri zavrsetku 9. razreda. Cesto se sastajem sa prijateljima i odemo na neki jednodnevni izlet ali na neko vece putovanje prosle godine nisam bila (ne ukljucujuci skolske eksurzije).


  • Pogledati sto vise filmova - Ne volim filmove rezisirane po nekoj knjizi jer su knjige po mom misljenju originalnije. Ali inace mnogo volim da gledam filmove i serije. 

  • Naruciti minimalno 5 stvari sa sajta Romwe - Vise paznje su mi privukli sajtovi Aliexpress i Zaful (cak saradjujem sa zafulom) tako da nisam narucivala nista sa sajta Romwe ali Zaful i Aliexpress su mi postali miljenici definitivno. Takodjer, sjecam se da kada sam pisala post ,,Goals for 2017." nisam bila sigurna u to narucivanje stvari i bilo me strah, dok mi je danas uzivanje kupovati garderobu a ne ici u grad vec bukvalno lezati u krevetu.

  • Napraviti Giveaway na blogu - I na kraju to malo iznenadjenje o kojem sam vam pricala je da cu u sljedecem postu napraviti internacionalan giveaway u znak godisnjice mog bloga i zahvalnosti jer posjecujete moj blog i citate ga. <3 

P.S. Zelim da vas pitam da li se slazete sa mnogm da promijenim link bloga. Mislila sam a iz ovog trenutnog ,,leylaslifee.blogspot.com" promijenim u ,,theleylas.blogspot.com". Sta vi mislite?

Jos jednom zelim mnogo da vam se zahvalim na velikoj podrsci ove godine. I presrecna sam jer imam 15K+ pregleda i 200+ pratitelja. Hvala svima od srca. Takodjer zelim posebno da se zahvalim svima onima sa kojima sam saradjivala ili radila collab postove. <3

Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com



22 comments:

  1. Čestitam na uspješnoj godini rada na blogu a i privatno!Drago mi je što si ispunila svoje ciljeve i nadam se da ćeš i dalje nastaviti tako.Puno sreće ti želim.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  2. Sretna godišnjica bloga, nadam se da ćeš ispuniti navedene ciljeve ;)

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  3. Sretna godišnjica bloga, drago mi je zbog tvoga uspjeha jer si ga definitivno zaslužila i drago mi je što si uspjela ostvariti svoje ciljeve <3
    Neka ti ova godina bude još bolja <3

    tipicnateenagerka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Srećan ti blogorođendan! Mnogo toga si postigla za godinu dana i od srca ti čestitam o tome! Želim ti mnogo sreće i uspjeha u nastavku blogovanja! Što se tiče linka, meni se dopada koji god da ostaviš. :D ♥♥♥

    INTERNACIONALNI GIVEAWAY -> https://innisall.blogspot.com/2018/01/international-giveaway.html

    ReplyDelete
  5. Srecna godisnjica bloga, zelim ti jos uspeha.

    Novi post na mom blogu
    http://smallwomenscorner.blogspot.rs/

    ReplyDelete
  6. wow such a lovely post......we are waiting for your another write up..!!
    Create your own Customized badges

    ReplyDelete
  7. Sretna godišnjica bloga draga!! Isto tako zelim ti još puno uspjeha u blogovanju.

    Novi post na mom blogu: http://stroongana.blogspot.hr/


    ReplyDelete
  8. Čestitam draga!
    Stvarno je divno što si uspjela sve ovo da ostvariš!
    Zapratila sam te. :) Ako želiš uzvrati.

    http://alexanic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Sretna godišnjica bloga! Želim ti još puno uspjeha u daljnjem blogovanju.

    Zapratila sam te,ako želiš uzvrati.


    xdreaannx.blogspot.hr

    ReplyDelete
  10. Srecna godisnjica bloga! 💘
    Pratim te,pa ako želiš uzvrati! ❤
    Sara Pokorni

    ReplyDelete