Monday, January 15, 2018

INTERNATIONAL GIVEAWAY!!!

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog.
Kao što sam vam obećala u prethodnom postu GIVEAWAY je danas tu! Ovo je prvi giveaway na mom blogu i nadam se da ce vam se svidjeti i da ce sto vise vas ucestvovati.
Prije nego sto pocnem sa giveaway-om zelim svima mnogo da se zahvalim na podrsci za ovu moju godinu dana blogovanja jer je ovaj giveaway je u ime godisnjice blogovanja o kojem sam pricala na predhodnom postu. Hvala vam mnogo na lijepim rijecima, pregledima, praćenju mog bloga i svemu ostalom. ❤





  • Ovaj giveaway se sastoji od:
  1. Fanny parfema od PE
  2. Knjige od Dr. Aida El-Karni pod nazivom ,,Najsretnija zena na svijetu". U njoj su raznolike price, savjeti i mnogo toga sto bih svakoj zeni preporucila da procita.
  3. Morfose laka za kosu
  4. Fex Pro pudera iz Farmasia o kojem sam pricala u OVOM postu. 
  5. Fex Pro baze za lice koja se nanosi prije sminkanja. O ovom proizvodu sam takodjer pricala u OVOM postu.


Takodjer, moram da naglasim da je:
GIVEAWAY INTERNACIONALAN!




  • Sve sto treba da uradite kako biste ucestvovali jeste da:
  1.  Pratite moj blog.
  2.  Pratite moj profil na instagramu @leylaspahich i lajkujte moje poslednje 3 slike.
  3.  Ako zelite udvostruciti sansu za pobjedom objavite ovaj giveaway na svom instagramu, ili insta-story-u i označite mene kako bih vidjela.
  4. U komentaru ostavite svoj instagram profil ili email kako bih vas kontaktirala. 


  • Pravila:
  1. Giveaway traje 16 dana
  2. Pobjednika biram 1. Februara preko sajta random.org
  3. GIVEAWAY JE INTERNACIONALAN.


Srećno svima! ❤
P.S. Ovaj giveaway mozda nije najbolje ispao, mozda vas ne zadivi mnogo. Ali uzmimo u obzir to da je ovo prvi giveaway na blogu. :) 





32 comments:

  1. Odlican giveaway. :)
    Mislim da je knjiga najposebnija. :)

    adellinasworld.blogspot.pe

    ReplyDelete
  2. Thank you so much Leyla! I'm so happy that you liked my winter selection and the blog! :D Thanks also for following! :) Soon much more. Happy day! Kss

    ♥ ★ ♥ GINGER COLLAGE ♥ ★ ♥

    ReplyDelete
  3. Bas me zanima ta knjizica, sigurno je zanimljiva! P.S. Srecna godisnjica bloga!! :) <33

    Dear Miss Modern: The best of 2017 | Instagram: @https.katt

    ReplyDelete
  4. Divan giveaway draga i čestitke na godišnjici! Puno uspeha i nadalje! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
  5. Divan Giveaway draga. Mnogo mi se dopada. Takođe, želim ti da još dugo budeš sa nama ovdje na blogu i da ne odustaš, kao i da proslaviš još mnogo blogorođendana. Moj instagram: @marija_tomic00, a moj e-mail: marija_makitomic@hotmail.com ❤️❤️❤️

    ReplyDelete
  6. Učestvujem! :)
    e-mail : vildana01@outlook.com
    Instagram : @livinglikev

    Vildana from Living Like V
    INTERNATIONAL GIVEAWAY ON MY BLOG

    ReplyDelete
  7. Preslatki poklončići♥

    Učestvujem ♥ :)
    e-mail: janalukicblog@gmail.com
    ig: @janalukic

    ReplyDelete
  8. Pokloni su predivni. Pratim te zadivljena sam tvojim blogom, mozes uzvrartiti ako zelis adafashioncorner1.blogspot.com

    Ucestvujem...

    e-mail:adelaedinkaljesi@gmail.com
    ig:_k.adela

    Od ovoga najvise mi se dopada taj puder, kao i sve ostale stvari

    Kisses!

    ReplyDelete
  9. Great blog!
    Follow for follow? please let me know in my blog
    https://stargazershia.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Prije sam u komentaru na pocetku zaboravila da napisem da ucestvujem, ali evo da ugrabim priliku i sada kazem. <3

    adellinasworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. I'm following you now :)
    https://goldbeautyyy.blogspot.it/

    ReplyDelete
  12. Srecna godisnjica bloga draga :-)
    Odlican giveaway <3

    NEW POST :
    http://katycolorfulfreak.blogspot.com/2018/01/dream-like-unicorn.html

    ReplyDelete