Monday, January 29, 2018

My Planner In 2018. | Collab With Amina Bahovic | Winner of GIVEAWAY!

Zdravo svima, dragi moji! Dobro došli na moj blog.
Danas sam tu sa novim collab postom. Ovaj collab radim zajedno sa jednom od mojih dragih blogerki Aminom Bahović sa bloga Innisall. Kako je prvi mjesec u godini pri kraju odlučile smo pokazati šta smo to napisale u svom planeru za taj mjesec, kao i nastupajući februar. Mogu reci da mi je ova godina zaista divno počela jer sam se na raspustu odlicno provela, mada o tome cu pricati drugom prilikom.



Svaki planer bi na pocetku trebao sadrzati neke oznake, kljuc kao i indeks kako bi organizacija planera bila bolja. Mada ja indeks nisam napravila jer smatram da nije toliko neophodno. Evo kako izgledaju moje oznake i prva strana u planeru:






Sigurna sam da ste svi culi za cuvenu godinu u pikselima tj. Year In Pixels. Za ljude sa problemima ili depresijom ova ideja moze biti odlican nacin za pracenje simptoma u duzem vremenskom periodu bilo za sebe ili za dijeljenje sa doktorom. Takodjer, mozete imati lose raspolozenje ili los dan misleci da je vas cijeli zivot los (ja sam tako cesto razmisljala). Ali, ako napravite stranicu u svom planeru o godini u pikselima, mozete vidjeti da nije toliko lose kako izgleda.





Januar je vec na izmaku i mogu reci da su se moja nadanja ispunila za ovaj mjesec kao i vecina ciljeva. Cak se desilo mnogo lijepih dogadjaja koje zapravo nisam planirala tj koje se ne nalaze u mom planeru. Za Januar nisam pisala mnogo mada bolje ovako nego da sam ispisala vise a da se nista planirano ne ostvari. Ovu ideju za stranicu mjeseca sam vidjela na We Heart It-u i zaista mi se mnogo svidjela samo sam dodala par svojih detalja i ukrasa. Kako druga strana ne bi bila prazna napisala sam jedan citat na njoj. 



U Februaru imam vise obaveza i mnogo vaznih datuma, kao sto mozete i vidjeti na slici. Necu vam mnogo otkrivati o nastupajucem mjesecu vec cete sve ono bitno vidjeti u nekim od mojih narednih postova. Sve ono planirano sam uokvirila i obojala sarenim bojama kako bi bilo zanimljivije. Dodala sam i par stikera. Takodjer, napisala sam neke teme postova koje planiram da objavim na blogu, mada pored njih cu izbaciti jos nekoliko postova sa drugim temama, poput haula sa Zafula, jer svakim trenom ocekujem da mi stigne paket sa njihovog sajta.



Na kraju, želim da se zahvalim svima koji su učestvovali u mom giveawayu i vrijeme je da proglasim pobjednika. Kako se nije javljalo ucesnika vec nekoliko dana odlucila sam da ranije proglasim ko je pobijedio. Ucesnik pod brojem 3. neka mi se javi kako bi se dogovorili oko preuzimanja nagrade. Nije vas mnogo ucestvovalo u giveaway-u mada ako uzmemo u obzir da je ovo prva nagradna igra na blogu ja sam zadovoljna :) <3 
Hvala vam mnogo jos jednom!



P.S. Pogledajte i Aminin post OVDJE


Snapchat: @thespahicka
Instagram: @leylaspahich
Email: spahiclejla2@gmail.com




20 comments:

  1. PLANNER TI JE SAVRŠEN! *---* Jedva sam čekala da ga vidim! Čestitam pobjednici giveawaya i jako mi je drako što smo sarađivale. Nadam se da će biti još divnih saradnji u budućnosti. ♥♥♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno, Amina! Meni je takodje bilo jako drago saradjivati sa tobom. <3 :*

      Delete
  2. Planer ti je divan,već dugo razmišljam i ja da sebi uzmem i da ga tako ukrasim.Ako nađem vremena sigurno hoću,jer je odlična stvar.♥

    Bella Place.

    ReplyDelete
  3. Planer izgleda predivno <3 <3


    http://myblogmything1.blogspot.ba/

    ReplyDelete
  4. Predivan post, tvoj planer je baš originalarn i nekako drugačiji od ostalih planera koje sam viđala. Baš mi se dopada planer, jer je pun raznih boja, odašilje pozitivnošću

    Delilah's Stories | Filmtastično

    ReplyDelete
  5. I tvoj i Aminin planer me je ostavio bez reči *--* Stvarno si prelepo sve uradila i vidi se koliko si originalna i kreativna, i naravno dala si mi inspiracije i za moj planer *-* Neke stvari ću definitivno dodati u njega <3 <3 <3 <3

    Boomy's Place

    ReplyDelete
  6. Great post dear. Good luck to all...
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Super ti je BuJo draga! Danas ću imati novi post i jedan freebie za planer! xoxo
    Vesna - Home Chic Club

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti, Vesna! Jedva čekam pročitati tvoj novi post ��❤

      Delete
  8. Great post dear!
    I like your blog so much!
    Following you from now :) #219
    I will be very happy if you follow me back :)

    My blog - http://www.valeriianest.com/

    ReplyDelete
  9. Super post! Jako mi se sviđaju tvoje ideje za planer *-*
    Zapratila sam tvoj blog!
    Moj blog, novi post -> This is my life

    ReplyDelete
  10. Predivan je planer draga. Vidi se da si se bas potrudila :) cestitam pobednici <3

    ReplyDelete